Reduktorji s paralelnimi osmi in kotno zobniški reduktorji.
Ta serija reduktorjev in motorjev združuje in povzdiguje tradicionalne lastnosti reduktorjev z paralelnimi osmi in kotno zobniške reduktorje z stožčastimi spiralnimi zobniki s prednostmi, ki izhajajo iz sodobnih meril oblikovanja, izdelave in delovanja.
Ti izdelki so primerni za največje obremenitve, ponujajo univerzalnost in enostavnost uporabe, široko paleto velikosti, storitev in stroškovno učinkovitost.
Primer uporabe dveh-2 kotno zobniških pogonov ROSSI, ki sta medsebojno povezana preko sklopke za sinhron pogon mešalcev v cementarnah, asfaltnih bazah, betonarnah ipd. V tem primeru je smer vrtenja levega reduktorja v levo in desnega reduktorja v desno. Ta rešitev omogoča sinhrono mehansko regulacijo dveh ločenih pogonov in je veliko bolj zanesljiva kot elektronska regulacija.
Primer kotno zobniškega pogona ROSSI z motorjem moči 110kW v proti eksplozijski izvedbi Atex, z čeljustno disk zavoro za pogon transportnega traku premoga v termoelektrarni. Reduktor ima dodatno prisilno hlajenje z vetrnico na vstopni strani za boljši odvod toplote. Pogon obratuje trajno 24/7 že preko >12let.
Primer pogona verižnega transporterja z kotno zobniškim reduktorjem Rossi G-serija. Pogon je nasajen na gred transporterja. Moč motorja 15kW, dolžina transporterja 32m.
Primer uporabe nasadnih paralelnih zobniških reduktorjev v železarni za pogon valjčne proge. Specialni namenski elektromotorji ROSSI »roller table« z reduktorji ROSSI za velike zagonske momente in udarne obremenitve. Elektromotorji ROSSI so v lito železni zaprti izvedbi brez vetrnice, hlajenje z sevanjem preko radialnih reber- IC410. Za najtežje pogoje dela v železarnah(obratovanje 24/7, vročina, prah, emulzije ipd.) Regulacija hitrosti v razponu od 0 vrt/min do 100 vrt/min.
Primer uporabe dveh-2 kotno zobniških pogonov ROSSI, ki sta medsebojno povezana preko kardana za sinhron pogon mešalcev. Pogon je izveden preko elektromotorja, ki preko jermenskega prenosa sinhrono poganja oba reduktorja ROSSI. Smer vrtenja levega reduktorja je v levo in desnega reduktorja v desno.